Teknologiforståelse i dansk på mellemtrinnet
4. klasse – efterår
- Elevressourcer
- Lærerressourcer
4. klasse – forår
- Lærerressourcer
- Elevressourcer
5. klasse – efterår
- Elevressourcer
- Introfasen
- 4-kolonne-notat: Skyg Felicia
- 4-kolonne-notat: Skyg Felicia og Peter
- 4-kolonne-notat: Skyg Peter
- Udfordrings- og konstruktionsfasen
- Fagligt loop 1: Fagtekst: ”Hvad er en chatbot”
- Observationsskema
- Sætningsstartere
- Analyse-canvas; Gå på opdagelse og undersøg Eviebot
- Outcome-model
- Outrofasen
- Fra analyse til design
- Chatbot i Scratch
5. klasse – forår
- Forløb
- Lærerressourcer
- Elevressourcer
6. klasse – efterår
- Forløb
- Lærerressourcer
- Elevressourcer
6. klasse – Forår
- Lærerressourcer
- Introfasen:
- Udfordrings- og konstruktionsfasen
- Elevressourcer
- Introfasen
- Udfordrings- og konstruktionsfasen
- Outrofasen